Informatii livrare

Prin ce companie de curierat se face livrarea comenzii?
Singurele companii de curierat agreate de Muraly M&A S.R.L.  sunt: FanCourier pentru livrari nationale si DPD pentru livrarile internationale.
Livrarea comenzii va avea loc la adresa specificata in  formular.
Verificarea stadiului comenzii se face prin accesarea site-ului curierului Fan Courier sau DPD utilizand numarul de AWB din e-mailul de confirmare.La momentul livrarii este necesara verificarea integritatii coletului, in situatia deteriorarii sau a prezentarii ambalajului desfacut sau a sigiliului rupt, acesta va fi refuzat. In acest caz, va rugam sa anuntati de urgenta departamentul de relatii cu clientii printr-un e-mail la adresa office@muraly.ro. Dupa doua incercari de livrare nereusite efectuate de catre firmele de curierat partenere, comanda va fi considerata anulata si va fi returnata catre sediul Muraly M&A S.R.L. .

In cat timp ajunge comanda?
Comenzile vor fi livrate intr-un termen de maxim 15 zile de la plasarea Comenzii, dar de preferat in 2-7 zile lucratoare in Romania si in 10 zile lucratoare oriunde in lume de la momentul acceptarii comenzii, in functie de distanta, de momentul plasarii in zile lucratoare sau libere si de conditiile meteorologice ce afecteaza transportul firmelor de curierat.
Echipa Muraly M&A S.R.L.  va sta la dispozitie in situatia intarzierii coletelor, la email office@muraly.ro. Inainte de a reclama intarzieri, va rugam sa verificati mai intai daca nu ati primit o avizare de la firma de curierat. In situatia in care avizarea exista, va rugam sa contactati firma de curierat pentru o noua livrare. Nu in ultimul rand, va rugam sa verificati daca s-a emis un comunicat oficial pe site, pe blog sau pe pagina Facebook Muraly, care sa vizeze intarzieri de livrare.

Ce fac daca am primit un produs in minus?
Ne cerem scuze pentru problemele intampinate si va stam la dispozitie pentru a le solutiona. Va rugam sa ne contactati la office@muraly.ro intr-un termen de 48 de ore de la livrarea coletului pentru a verifica situatia. Veti primi un raspuns in maxim 24 de ore. Din pacate, sesizarile ulterioare termenului de 48 de la livrarea comenzii nu vor fi luate in considerare.

Ce fac daca am primit un produs defect?
Va rugam sa ne contactati la office@muraly.ro in termen de 48 de ore de la livrarea colectului, mentionand comanda si codul produsului defect. In aceasta situatie, pentru care ne cerem scuze, va vom inlocui produsul sau va vom returna banii iar transportul produsului va fi suportat de catre noi.

Ce fac daca am primit un produs intr-o marime gresita?
Va rugam sa ne contactati la office@muraly.ro intr-un termen de 48 de ore de la livrarea coletului, pentru a remedia aceasta problema.

Care este costul transportului?
Comenzile cu o valoare mai mare de 250lei beneficiaza de transport gratuit in Romania pentru localitatile care nu inregistreaza km exteriori. Pentru localitatile care inregistreaza km exteriori costul transportului, din judetul respective pana la destinatie, va fi suportat de catre client.
Pentru comenzile ce nu ating acest cuantum, taxa de transport, specificata pe factura si achitata la livrare este de 15 lei in Romania iar in strainatate depinde de tara de destinatie. Preturile aproximative pot fi solicitate printr-un e-mail la adresa office@muraly.ro